Najczęstsze pytania

Jak znaleźć szukany produkt?

Aby znaleźć konkretny produkt, najlepiej przejrzeć kategorie produktów na stronie głównej naszego sklepu. Można także skorzystać z wyszukiwarki umieszczonej na górze strony, wpisując np. nazwę produktu, nazwę firmy lub numer katalogowy. Naciskając przycisk myszy komputerowej na zdjęcie lub nazwę produktu, uzyskają Państwo jego szczegółowy opis, udostępniony przez producenta. Znajdują się tam również informację o cenie (brutto) produktu oraz o tym, w jakim terminie możemy zrealizować Państwa zamówienie.

Które produkty dostępne są od ręki? i ile będę musiał czekać na pozostałe?

W opisie każdego produktu zawarta jest informacja o jego dostępności. Status:do 24h, do 48h,do 72h,do 7 dni oraz do 14 dni określają przewidywany czas na wysłanie produktu (liczony w dniach roboczych od momentu potwierdzenia zamówienia). Przy produktach na zamówienie o przewidzianym terminie realizacji informujemy Klienta w ciągu 24h (w dni robocze) podczas telefonicznego bądź mailowego potwierdzania zamówienia, po konsultacji z dostawcami.

 

Czy ceny w naszym sklepie są cenami netto czy brutto? Oraz w jakim gatunku sprzedajemy produkty?
Wszystkie ceny w naszym sklepie są cenami brutto. Płytki które sprzedajemy są w I gatunku.

 

Czy przesyłki nadawane przez nas są pakowane bezpiecznie? 

Tak, dzięki czemu płytki nie ulęgają uszkodzeniu. Staramy się pakować towar tak , aby przesyłka dotarła w nienaruszonym stanie.

 

Czy kurier wnosi towar do domu/mieszkania? 

Kurier nie wnosi towaru do domu/mieszkania, transport obejmuje jedynie wyładunek.

 

Jak postępować podczas odbioru przesyłki? 

Przy odbiorze przesyłki, prosimy o dokładne sprawdzenie przy kurierze, czy przesyłka, jej zawartość nie nosi śladów uszkodzenia.  
W przypadku stwierdzenia uszkodzeń, należy spisać Protokół Szkody. 
Wszystkie nasze przesyłki są ubezpieczone.
Protokoły Szkody sporządzone podczas przyjęcia dostawy jednoznacznie wskazują, że szkoda powstała podczas transportu.
Protokoły sporządzone po wyjściu kuriera są nieskuteczne. Art. 76 pkt.4 PP (poniżej) nakłada na odbierającego obowiązek udowodnienia, że szkoda powstała podczas transportu a nie w czasie składowania w domu. Co w praktyce jest niemożliwe. 

Art. 76 Prawa Przewozowego 
Przyjęcie przesyłki przez uprawnionego bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia, chyba że: 
1) szkodę stwierdzono protokolarnie przed przyjęciem przesyłki przez uprawnionego; 
2) zaniechano takiego stwierdzenia z winy przewoźnika; 
3) ubytek lub uszkodzenie wynikło z winy umyślnej lub rażącego niedbalstwa przewoźnika; 
4) szkodę niedającą się z zewnątrz zauważyć uprawniony stwierdził po przyjęciu przesyłki i w terminie 7 dni zażądał ustalenia jej stanu oraz udowodnił, że szkoda powstała w czasie między przyjęciem przesyłki do przewozu a jej wydaniem